Известие

Collapse
No announcement yet.

смяна термостат

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • смяна термостат

    колеги колата ми при извънградско истива до 50-60 градуса иначе в града си е добре явно термостат и днеска ще го сменям но интересното е че губи течност и някои път през 2-3 дена загрява много и я оставям да истине и доливам около 1 литър запалвам и си ок.невиждам теч от никъде каде отива тази течнос дайте съвет
    Alfa romeo GTVex
    Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
    Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
    Аudi A3 1.8 20V 02"

  • #2
    156/1.8 TS

    Comment


    • #3
      сменяй термостата
      при мен също губеше течност, като че ли от него, защото след смяната му не е помръднало нивото
      но може и да е съвпадение и да е запушило теча (да се надявам, че е от термостата и сега си ми е ок)

      60 градуса не е нормално в никакъв случай, дори по надолнище с насрещен вятър
      колко е в града?
      Ако парите ти стигат, значи нямаш въображение.
      AR 156, 1.6 TSpark 2000г на метан - R.I.P.

      Comment


      • #4
        в града държи 90 аз го смених току що и покарах малко сега е добре но много бързо мени температурата изведнъж охлажда до към 70 и после пак към 90.твоята алфа как върви на метан моята имаше слаган в италия метанов инженкцион бигас вчера го махнах и сега ще го продавам-уредбата не ми се продава щото е много добра
        Alfa romeo GTVex
        Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
        Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
        Аudi A3 1.8 20V 02"

        Comment


        • #5
          ами аз ти бях писала, че си върви добре моето като за дребния двигател и спънатите настройки
          мен ме устройва, аз дръпките ги гледам от зрителските пейки

          ъъ такова търчане на стрелката 70-90 - я по-добре мушни термометър в казанчето, да не би да играе стрелката
          или охлажда бързо при включването на перката, ама и тогава не трябва да стига 70
          Ако парите ти стигат, значи нямаш въображение.
          AR 156, 1.6 TSpark 2000г на метан - R.I.P.

          Comment


          • #6
            Може да е темп.датчик, дава ли ти грешка при диагностика?След сменен термостат не е нормално това, трябва да държи около 90 постоянно.Ако намериш такъв датчик пробвай да видиш дали пак ще го прави, това е този който седи в термостата.
            настояща - BMW 3er
            ex. Alfa Romeo 156 - 2006-2007
            ex. Alfa Romeo 164 - 2000 - 2005

            Comment


            • #7
              бях на диагностика но нямаше проблем но из почвам тва да мисля датчик щот из си знам около 90 а така рязко пък давидим ще губи ли течност че незнам.и тоя датчик щом е в термостата нали е нов що така термостата е вернер
              Alfa romeo GTVex
              Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
              Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
              Аudi A3 1.8 20V 02"

              Comment


              • #8
                И аз сменях термостат миналата есен. При мен на дълъг път също сваляше на 70 гр. Но нито капка течност не е изтичала. Това е доста подозрително. Не може термостата да дава такъв ефект.
                '98 Alfa Romeo 156 1,8 16V Twin Spark

                Comment


                • #9
                  това ясно но сега държи добра температура но рязко я мени
                  Alfa romeo GTVex
                  Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
                  Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
                  Аudi A3 1.8 20V 02"

                  Comment


                  • #10
                    Мим твоята кола, ако е губила антифриз преди смяната на термостата, със сигурност не е било от него. Нямам спомен покрай него да е имало следи от течове.
                    Alfa Romeo 75 24V

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от dilian alfa gtv
                      това ясно но сега държи добра температура но рязко я мени
                      Чакай малко сега и спокойно колега!
                      Нашите коли точно, си е съвсем нормално и наистина показват "малко по в реално време" (образно съвсем казано) температурата. НЕзнам защо, но е така. Скоро даже някой ми говореше за този факт, че го е забелязал. Това след много гледане и четене и при Бобо гледане на комп-а и на стрелката се убедих че е така. Просто много бързо реагира и показва какво се случва с темп-а. При някои модели коли ако гледаш през Екзаминера стрелката мърда надолу след "доста време" а то реално темп. вече се върнала примерно....Споко. Аз поне мисля че сичко е ок.
                      Питал съм даже преди година и в западния форум и получих отговора който ти дадох.
                      Все пак съм отворен и за мнения на колеги!
                      Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от dilian alfa gtv
                        в града държи 90 аз го смених току що и покарах малко сега е добре но много бързо мени температурата изведнъж охлажда до към 70 и после пак към 90.твоята алфа как върви на метан моята имаше слаган в италия метанов инженкцион бигас вчера го махнах и сега ще го продавам-уредбата не ми се продава щото е много добра
                        ето отговора според www.alfa156.net - така, че не би трябвало да се притесняваш.

                        The water temp rises too slowly, hitting 90c° only after 10Km (driving
                        about 90Km/h with 5c° outside), when temp reaches 90 it suddenly drops
                        to 75-80 and then rises a little but usually is always below 90c°.

                        Reason:
                        Alfa uses a different way of showing the temperature compared
                        to i.e. Opel, Audi, VW. I guess Seat is VW so......
                        The difference is that in fact the temperature always goes up and
                        down because there is a thermostat (in all cars!!) that opens when
                        the cooling circuit reaches a certain temperature like 90dgr.
                        When the thermostat opens, a whole lot of relativaly "cold" cooling
                        drops from 90 to 70-75dgr.
                        Alfa shows this immediately on the temperature indicator whereas many
                        other cars measure an AVERAGE temperature that goes up and down very
                        slowly and certainly will not show the peaks like the Alfa way.
                        I guess this is done because the "normal" car driver will get in panic
                        and goes and see their dealer to check if nothing is wrong and Alfa is
                        of the opinion that Alfisti, as real, true car drivers, as enthousiastic
                        and knowledgeable car dirvers and can "see through" this.

                        Comment


                        • #13
                          може и така да е ще я пробвам днес на дълъг път и ще видим.а за течноста сутринта гледам няма течове под колата обаче радиатора ми влажен и ми казаха като карам може да сълзи и от струята да се изпарява и за това да губи антифриз.дано е от него че иначе ще свалям глатата май.
                          Alfa romeo GTVex
                          Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
                          Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
                          Аudi A3 1.8 20V 02"

                          Comment


                          • #14
                            "Повечето 156-ици на пазара на употребявани возила са с пробег около 100 000 км и за това има съвсем логично обяснение. Цифрата се оказва вододел, след който се налагат доста планови инвестиции като замяна на работни течности, свещи, ангренажен ремък, профилактика на окачването и спирачките... Приблизително около тази отметка на километража може да се очакват проблеми с термостата. Ако той дефектира, датчикът за температурата на двигателя започва да отчита неправилни данни, което на своя ръка, подава грешна информация на системата за управление на инжекциона. Първият симптом за това е неустойчивата работа на мотора, а на арматурното табло светва лампичка с изображението на дюза. Добре е заедно с термостата да се подмени и самият температурен дачтик."


                            Това е откъс от статията за +/- на Алфа 156, не знам дали ще ти свърши работа,ама не пречи
                            Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                            Нагоре по стълбата, която води надолу
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от fred
                              ". Ако той дефектира, датчикът за температурата на двигателя започва да отчита неправилни данни
                              пълна глупост
                              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                              Comment

                              Working...
                              X